♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس فلسفی و عاشقانه

میشه نبود… میشه ندید…. اما نمیشه حس نکرد…درد نکشید… . باز حس از تو نوشتن سراغم آمد،باز چشمانشب مانند تو به یادم آمد،باز در این کوچه باغ زندگی ،دلتنگی تو سراغم آمد. . . . از روزگاری که گذشت،تو شدی تنها امید زندگی،تو شدی نور در میان ظلمت و تاریکی . باور کنم تو همین جا کنارمی،باور کنم همیشه به یادمی،باور کنم شدم حس عاشق شدنت،باور کنم هستی در میان زندگی . یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد خداوند شب و روز تمام لحظات پشت و پناه تو عزیزم باشد . تکرار همه چیز توی زندگی خسته کننده است، اما تو مثل نفسی و تکرارت تضمین زندگی من است. . عادتم داده خیال تو که تنها نشوم …یاد من هم نکنی باز به یادت هستم . ..همیشه میگفت تا آخر دنیا باهاتم …حالا می فهمم چرا همه میگن دنیا دو رزوه…!! . شاید آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هستزندگی باید کرد …خبر از دل غمگین شقایق نداشت… . گاهی وقتا چشام به دلم حسودیشون میشه،میدونی چرا ؟ چون تو همیشه تو قلبمیو از چشام دوری.. . همیشه تو بن بست زندگی همه برمیگردن وسراغ عشق اول رومیگیرن اما وای از زمانی که عشق اولتم رفته باشه سراغ عشق اولش . دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . اگه باتو من نبودم پا نمیداد این بهانه،بی خیال بدبیاری زنده باد این عاشقانه.. . نباشی.دلم که هیج… دنیا هم تنگ میشود… . دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است که موجی هم سراغش را نمی گیرد نه میل زیستن دارد نه می میرد ‏. ‏. اگر می خواهید خوشبخت باشید زندگی را به یک هدف گره بزنید ، نه به اشیاء . . . . . . به کسانی که پشت سر شما حرف میزنند ، بی اعتنا باشید آنها به همانجا تعلق دارند یعنی دقیقا پشت سر شما . . . . . . زمانی خاطره هایتان از امیدهایتان قوی تر شدند ، روزگار افولتان در راه است . . . . . . وقتی به کسی بطور کامل و بدون هیچ شک و تردیدی اعتماد می کنید در نهایت دو نتیجه کلی خواهید داشت : ” شخصی برای زندگی “ یا ” درسی برای زندگی “ . . . انسان مغرور همانند شخصی است که بر قله کوهی ایستاده و همگان را کوچک میپندارد و غافل از اینکه مردم از پایین قله او راکوچک میبینند . . . . . . اگر میخواهی دروغی نشنوی ، اصراری برای شنیدن حقیقت مکن . . . . . . آیا مایلید رابطه تان با دوام باشد ؟ هرگز اجازه ندهید دیگران در زندگی شما دخالت کنند . . . . . . زندگی مانند یک سؤال چند گزینه ای است گاهی این گزینه ها هستند که باعث سردرگمی شما می شوند نه خود سؤال . . . . . . لشکرى از گوسفندان به فرماندهى یک شیر بهتر از لشکرى ازشیران ، به فرماندهى یک گوسفند است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 14:48 | |